بیمه بدنه

پس از ارسال اطلاعات کارشناسان ما در سریع ترین زمان برای مشاوره و ثبت بیمه با شما تماس می گیرند.

سال تخفیف مندرج در بیمه‌نامه فعلی خود را وارد نمایید. تعداد سال عدم خسارت بیمه نامه بدنه فعلی خود را که به نام مالک فعلی خودرو می باشد، وارد نمایید.

بیمه بدنه یکی از انواع بیمه ماشین است که خسارت‌های وارد شده به ماشین خود بیمه‌شده را جبران می‌‌کند. بیمه بدنه ایران هم هرگونه خسارتی را که به‌دلیل تصادف یا حادثه‌هایی مثل واژگونی یا سقوط درخت به بدنه ماشین وارد شود به بیمه‌شده پرداخت می‌کند

فرقی هم نمی‌کند که بیمه‌شده مقصر حادثه باشد یا نه. در واقع بیمه بدنه ماشین ایران فقط خسارت‌های مالی را پوشش می‌دهد و هزینه‌های مربوط به آسیب‌های جسمی شامل تعهدات این بیمه‌نامه نیست.

اهداف بیمه نامه

پوشش بیمه بدنه اتومبیل نگرانی های بیمه گزاران (دارندگان این وسائل) در مورد حوادثی که منجر به آسیب دیدن اتومبیل آنها و ایجاد هزینه های پرداخت خسارت میگردد را کاهش می دهد یا از میان می برد.
در بیمه های بدنه بیمه گزار در مقابل پرداخت مبلغی به عنوان حق بیمه در صورت آسیب دیدن اتومبیل خود بخاطر خطرات تحت پوشش مبلغی را به عنوان خسارت دریافت خواهد کرد

خسارت تحت پوشش بیمه بدنه؟

بیمه بدنه دو دسته خسارات اصلی و اضافی را تحت پوشش قرار میدهد. خسارات اصلی شامل واژگونی و سقوط خودرو، برخورد خودرو با اجسام ثابت یا متحرک، آتشسوزی، برخورد صاعقه، انفجار و سرقت کلی هستند. خطرات اضافی نیز مواردی مانند پاشیده شدن ماده شیمیایی، سرقت جزئی، شکسته شدن شیشه و غیره هستند که میتوانند به صورت جداگانه خریداری شوند.

آیا حتماً باید بیمه بدنه بخرم؟

برخلاف بیمه شخص ثالث خرید بیمه بدنه اجباری نیست اما خرید آن مقرون به صرفه و آینده‌نگرانه است.